Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZF-R125 ABS '18

Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Yamaha YZF-R125 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZF-R125 ABS 2018. Cel mai accesibil model de motocicletă super sport al line-up-ului Yamaha 2018, YZF-R125 deține toate atuurile necesarei unui pilot de oraș în căutarea unui vehicul atât fiabil și eficient cât și atractiv și modern, toate acestea oferite la un preț extrem de avantajos pentru a-i asigura un raport calitate/preț favorabil oricărui buget. Motorizarea 125cc, sistemul de injecție electronică a combustibilului, cutia de viteze în 6 trepte eficientă și admisiile de aer poziționate frontal sunt motivele pentru care modelul de față reușește să ofere o accelerație constantă și un consum extrem de redus de doar 2.13L/100Km pentru un rulaj lin și lipsit de griji ce va salva considerabil din cheltuielile de carburant. De asemenea, cadrul ușor și rezistent Deltabox din oțel și suspensiile optimizate cu furcă telescopică inversată față și basculă cu amortizor spate sunt atuurile ce vor asigura manevrabilitatea crescută și stabilitate sporită pe traseu, caracteristici ce vă vor permite să depășiți cu ușurință obstacolele de pe traseu. Toate acestea însumează un model de excepție proiectat să ofere performanță și eficiență la costuri reduse pentru a oferi piloților de oraș oportunitatea de a transforma drumurile zilnice în plimbări antrenante și distractive.


- motor monocilindric, 4 timpi, SOHC, 4 supape, 124.7cc, 15cp
- cadru Deltabox ușor și rezistent din oțel
- admisie de aer tip racing poziționate frontal
- afișaj LCD modern
- roți ușoare stil racing cu spițe în formă de Y
- design inspirat din seria de curse R
- suspensie față cu furcă telescopică inversată, cursă 130 mm
- suspensie spate basculă cu amortizor, cursă 114 mm
- sistem de injecție electronică a combustibilului
- rezervor 11.5L
- răcire cu lichid
- frână față hidraulică, 1 disc 292 mm
- frână spate hidraulică, 1 disc 230 mm
- cutie viteze cu 6 trepte
- consum redus de 2.13L/100Km

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.