Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Tricity 155 ABS '18

Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Yamaha Tricity 155 ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Yamaha Tricity 155 ABS 2018. Proiectat pentru a oferi cea mi distractivă și calitativă experiență de pilotare în veșnicul aglomerat mediu urban, scuterul cu 3 roți Yamaha Tricity 155 dispune de toate atuurile de care aveți nevoie pentru a transforma drumurile zilnice și monotone în plimbări relaxante. Piesele calitative marca Yamaha și dotările variate de care dispune îi asigură fiabilitate, versatilitate și eficineță maximă, toate acestea fiind oferite la un preț accesibil, având astfel un raport calitate/preț extrem de favorabil oricărui buget. Motorizarea modernă de 155cc oferă pe lângă o putere optimă de 15cp și o accelerație constantă, și un consum redus pentru a vă salva atât de corvoada traficului cât și de cheltuieli suplimentare. Suspensiile optimizate oferă stabilitate și manevrabilitate, frânele puternice cu ABS asigură precizie la frânare pentru a evita situațiile dificile iar spațiile de depozitare generoase amplasate frontal și sub șa vă vor permite să călătoriți oriunde alături de bagajele necesare. Toate acestea însumează un model de excepție pregătit să vă ofere o cu totul asltă perspectivă asupra junglei urbane, demonstrându-vă că orice drum poate deveni o plimbare palpitantă și plăcută, indiferent de cât cât de lung este traseul sau de cât de aglomeratul este traficul.

- motor monocilindric, răcit cu lichid, 4 timpi, SOHC, 4 supape, 155cc, 15cp
- injecţie de carburant
- pornire electrică
- cutie de viteze automată
- transmisie pe curea trapezoidală
- suspensie față cu furcă relescopică, cursă 90 mm
- suspensie spate cu basculă 90 mm
- sistem de frânare precisă cu ABS și UBS (Unified Brake System)
- frâne hidraulice pe 1 disc, față 220 mm, spate 230 mm
- capacitate rezervor 7.2L
- design unic Leaning Multi Wheel (LMW)
- poziție confortabilă de pilotare cu șa dublă
- spații de stocare generoase frontal și sub șa
- faruri LED și poziții

 

Scuter Yamaha cu 2 ani garanție.

Scuter Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.