Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z1000SX ABS '18

Kawasaki Z1000SX ABS '18
Kawasaki Z1000SX ABS '18
Kawasaki Z1000SX ABS '18
Kawasaki Z1000SX ABS '18
Kawasaki Z1000SX ABS '18
Kawasaki Z1000SX ABS '18
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi actualul model: Kawasaki Z1000SX ABS '19
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Z1000SX ABS 2018. Kawasaki Z1000SX este o motocicletă sport touring clasa 1000cc cu o putere de 140cp, și dotări cuprinzătoare menite să-i ofere o manevrabilitate superioară și un control cât mai ușor în situațiile limită. Modelul se face remarcat prin funcția Kawasaki Cornering Management pentru controlul parametrilor motorului, Traction Control ce previne derapajele pe suprafețele alunecoase și sistemul de frânare Kawasaki Intelligen anti-lock Brake System. Proiectată să ofere o viteză de top și un confort cât mai mare pilotului și pasagerului, aduce în completare un design agresiv și dinamic cu o schemă culoare verde și negru inspirată din mult iubita serie Ninja. Toate aceastea însumează o motocicletă Kawasaki performantă și sigură, ideală pentru iubitorii de viteză care vor să aibă parte de cea mai calitativă experiență în materie de pilotare.

Caracteristici standard:

- motor cu injecție, DOHC, 1043cc 140cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve
- sistem de montare pentru cutii laterale
- sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 funcții pentru controlul tracțiunii
- sistem KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) pentru asistență la negocierea curbelor strânse
- pornire electrică
- cadru din aluminiu de tip twin-tube, ușor și rezistent
- lumini LED față
- suspensie pe spate Horizontal Back-Link, amortizor reglabil pe gaz
- sistem de evacuare proiectat pentru o notă auditivă fermă și placută
- sistem de motormanagement cu moduri selectabile
- sistem de ventilare Cool Air care maximizeaza performantele prin reducerea admisiei de aer cald
- cutii laterale disponibile opțional
- sistem Ergo-Fit
- sistem Dual Throttle Valves
- ansamblu sofisticat de instrumente de bord cu turometru analogic, lămpi avertizare, indicator treaptă viteză și LCD multifunctional
- 6 trepte de viteză
- suspensie pe față cu furcă inversă de 41mm, amortizor reglabil
- frâne pe spate cu un 1 disc ventilat de 250mm, etrier cu 1 piston
- ambreiaj Assist & Slipper
- parbriz cu poziție reglabilă
- rezervor cu capacitate de 19L
- sistem IMU (Inertial Measurement Unit) pentru măsurători interțiale
- frâne pe față cu 2 discuri semi-flotante de 300mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- indicator rulare economică
- sistem ABS KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.