Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja ZX-10R SE ABS '19

Kawasaki Ninja ZX-10R SE ABS '19
Kawasaki Ninja ZX-10R SE ABS '19
Kawasaki Ninja ZX-10R SE ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Ninja ZX-10R SE ABS se afirmă printr-o serie de dotări cumprinzătoare, un design dinamic și agresiv și o manevrabilitate de top. Cu o motorizare de 998cc și 207cp, această motocicletă Kawasaki oferă o accelerație de invidiat însă păstrează un nivel ridicat de manevrabilitate și control prin prisma sistemelor electronice precum KIBS de frânare rapidă și precisă, tehnologia KECS de adaptare a suspensiilor la condițiile de pe traseu și funcția KCMF pentru controlul motocicletei în timpul virajelor. Varianta de ediție specială propune o serie de modificări tehnice care o separă de varianta standard, incluzând astfel unitatea Bosch de măsurători inerțiale și un sistem Quick Shifter de schimbare rapidă a vitezei. Adăugați și un aspect agresiv cu o caroserie elegant conturată, cu forme zvelte și dinamice, caracteristice unui model sportiv, ia rezultatul este o motocicletă 1000cc care va deveni cu siguranță partenerul perfect pentru amatorii de senzații tari.

- motor cu injecție de 998cc 207cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- răcire cu lichid
- suspensie pe față cu furcă inversă de tip Balance Free, amortizor reglabil și controlat prin sistemul Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS)
- suspensie pe spate Horizontal Back-link, amortizor pe gaz, reglabil și controlat prin KECS
- frână pe față cu 2 discuri Brembo semi-flotante de 330mm, etriere Brembo M50 monobloc cu 4 pistoane
- frână pe spate cu un disc de 220mm, etrier cu 1 piston
- cutie de viteze de tip casetă, 6 trepte
- cadru Twin spar din aluminiu cu geometrie modificată pentru a aduce centrul de greutate spre fața motocicletei
- amortizor electronic de direcție marca Öhlins
- eșapament din titan
- basculă cu rigiditate optimizată
- sistem ABS
- sistem Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS) pentru frânare precisă și eficientă
- sistem Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS) pentru adaptarea în timp real a gradului de amortizare a suspensiilor la condițiile traseului
- sistem Kawasaki Quick Shifter (QCS) pentru schimbarea rapidă a vitezelor
- sistem Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) de asistență la demarare
- sistem Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) pentru asistență la viraje
- sistem Sport-Kawasaki Traction Control (S-KTRC) de control al tracțiunii
- sistem de măsuratori inerțiale Bosch IMU
- instrumentație de bord foarte vizibilă, luminată cu LED-uri
- moduri multiple de motormanagement
- indicator de rulare economică
- schemă grafică ediție specială

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 160€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.