Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

GASGAS TXT GP 250 '24

Referinta: F0303XL
GASGAS TXT GP 250 '24
GASGAS TXT GP 250 '24
GASGAS TXT GP 250 '24
GASGAS TXT GP 250 '24
GASGAS TXT GP 250 '24
GASGAS TXT GP 250 '24
GASGAS TXT GP 250 '24
8.143 €
(+TVA)
48.912 RON
(TVA inclus)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

GASGAS TXT GP 250 2024 este o motocicleta Trial in 2 timpi, echipata cu dotari de ultima ora si care impresioneaza prin performanta dovedita in categoria sa. Ofera echilibrul perfect intre cuplul in 2 timpi utilizabil si manevrabilitatea agila pentru a furniza distractie garantata. Livrarea puterii este usor de gestionat. Suspensia de top in clasa este in elementul sau pe teren tehnic. Pachetul include harti de motor selectabile, ambreiaj BRAKTEC si frane BRAKTEC. Scaritele au fost complet reproiectate pentru sezonul 2024. 

Caracteristici standard:

  • motor cu 1 cilindru, in 2 timpi, racit cu lichid, 247.7 cc
  • cutie cu 6 viteze 
  • pornire Kickstarter
  • ambreiaj hidraulic BRAKTEC
  • frana fata pe disc 185 mm
  • frana spate pe disc 150 mm 
  • suspensie fata bara TECH din aluminiu Ø 39, cursa 160 mm 
  • suspensie spate amortizor hidraulic TECH (3 moduri), cursa 174 mm 
  • Inaltime sa 630 mm
  • rezervor 2.4 l
  • garda la sol 325 mm
  • greutate 67.9 kg.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Test RideContact